آرشامآرشام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آرشام پسملی

یادداشت هایی برای پسرم :

1392/10/25 10:51
نویسنده : مامان
467 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترین مامان سلام

 پسرم یکی از کارای جدیدت اینه که همینکه بابا از سرکار میاد میری موبایلشو میاری و میگی میشه من انگری برد بازی کنم . این هفته بابا برای کارش مجبور شده تا دیر وقت سرکار باشه و شما وقتی بابا میاد بیدار نیستی که همدیگر رو ببینید . دیروز گفتی مامان ، بابا محمود پس کجاست گفتم سرکاره اگه دلت تنگ شده به موبایلش زنگ بزنیم شما هم گفتی آره همین که زنگ زدیم گفتی بابا میشه من با موبایلت انگری برد بازی کنم  بابا کلی خندیده میگه مهناز آرشام که دلش برای من تنگ نشده دلش برای بازی تنگ شده

                                             قربونت برم چراغ خونه ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آجی فاطمه
14 بهمن 92 19:47
الهی من قربون دل کوچولوت بشم که تنگ میشه.......مهربون من.......دوست دارم عزیزم...... دوسسسسسسسسسست دارم