آرشامآرشام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آرشام پسملی

تعطیلات آخر هفته :

1391/7/16 5:38
نویسنده : مامان
630 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم باید بگم که شما هزار ماشاءالله دیگه همه چیز میگی و هر لغت جدیدی رو بهت میگیم سریع یاد میگیری و تکرار میکنی . مثلاٌ تا حالا به لب تاپ میگفتی نانای اما از عصر تا حالا که گفتم اسمش لب تاپ دیگه درست تکرار میکنی.

عزیزم دایی مهدی اسمت رو گذاشته زلزله و هر وقت بهت میگیم : دایی مهدی میگه اسم آرشامی چیه خودت تندی میگی زلزله .

آرشام جان آخر هفته با مامانی و خاله مهتاب و دایی ها و هستی خوشگله خیلی خوش گذشت و چندین جا رفتیم که یه سری از عکساش و برات میذارم .

آرشام

بقیه عکس ها در ادامه مطلب :

آرشام در حال اماده شدن :

آرشام

               

آرشام

          

آرشام

           

آرشام و هستی ( نمایشگاه حیوانات - هتل المپیک )

آرشام و هستی

         

آرشام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دایی مهدی
20 مهر 91 8:48
آخ دایی فدات شه که عکس آخری رو دلم میخواد بکنم تو حرفم ماشاالله تازه یاد گرفتی وقتی بهت میگیم آرشام زلزله ی چند ریشتریه میگی هشت ریشتر)


مرسی دایی مهدی
آجی مریم
26 مهر 91 22:13
سلام عشقم
خوبی؟ دلم برات یه کوچمولو شده
عاشقتم. ماشا... هزار ماشاا.. خیلی بزرگ شدی و قد کشیدی .
دوست دارم زیاد
بوسسسسسسسسسسسسسسسس


سلام مریم جان
مرسی ، منم دلم برای شما تنگ شده ، خانوم خانوما زحمت کشیدی
دوستون دارم یه عالمه
؟؟؟؟؟!!!!!!!
8 آبان 91 20:54
زندگیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
10 آبان 91 17:08
شما عجق منییییییییییییییییییییییییی اقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان رادین
11 آبان 91 14:58
سلام آرشام جون،ماشالله،خاله واسه خودت آقایی شدی ااااااا،مخصوصأ عکس آخرت خیلی خیلی خوگشل افتاده


سلام خاله
مرسی ، شما لطف دارین
آقا رادین و از طرف من ببوسید ( لطفاً ماچ آبدار )
؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
12 آبان 91 19:11
زندگیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
؟؟؟؟؟!!!!!!!!
18 آبان 91 22:25
؟؟؟؟؟؟!!!!!!
20 آبان 91 21:09
؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
29 آبان 91 19:46
وای که دلم واست شده انقد: ( . ) مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااچ موووووووووووووووووووووووووووو وووووووووووووووچ