آرشامآرشام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آرشام پسملی

اولین قدم برداشتن های آرشام :

1391/3/17 0:16
نویسنده : مامان
323 بازدید
اشتراک گذاری

آرشام جان مامان شما تقریباً یک ماهی هست که از مبل ها می گیری و بلند میشی ولی دیروز جمعه ١٨/٠١/٩١ خودت تنهایی یهو وسط اتاق دستت رو گذاشتی رو پاتو و بلند شدی وایسادی .

مامان قربونت بره که لحظه به لحظه بزرگ شدنت چقدر قشنگه ، پسرم دیروز که پاشدی و یک قدم راه رفتی یهو یاد روزهای اول بدنیا اومدنت افتادم وای خدای من چقدر کوچولو بودی من جرات نداشتم حتی بغلت کنم .

پسرم ، عمرم ، جونم ، عشقم ، بزرگ شو و قدم های بزرگ و محکم بردار تا به امید خدا همیشه و همه جا باعث افتخارمون باشی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مسافران آسمانی
19 فروردین 91 10:19
مبارکههههههههههههههه...به سلامتی انشاالله قدمای بیشتر و البته خیلی بزرگ و مهم...
خیلی ذوق داره وقتی راه میفتن...دوست داشتنی و خوردنی تر میشن...


مرسی ممنون
دایی مرتضی
25 فروردین 91 13:21
انشاءالله که قدمهاش تو را اهل بیت باشه


مرسی دایی مرتضی
مامان رهام
28 فروردین 91 8:07
مباركه پسر كوچولو!!


مرسی خاله جون
آجی فاطمه
31 فروردین 91 15:29
سلام عزیزم.میبینم که راه افتادی.تبریک میگم پسملی.نمیدونی چقد دلم واسه خنده هاوشیطونیات تنگ شده.دوست دارم.با بای.


مرسی عزیزم از لطفت