آرشامآرشام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرشام پسملی

مهمونی کندر :

1391/3/29 22:59
نویسنده : مامان
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان :

پسرم خدا رو شکر داری روز به روز بزرگ تر و آقا تر میشی ، آخر هفته رفتیم کندر باغ عمه شهلا اینا ، اونجا مادر جون و آقا جون ، عمه سعیده اینها و عمه رباب هم بودند به شما کلی خوش گذشت و توی فضای باغ کلی خاک بازی کردی .

اینم چند تا عکس از اون روز :

راستی زحمت این عکس ها با فاطمه عزیزم بود :

عکس باغ کندر

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

انتخاب این جای قشنگ برای عکس انداختن با عمو عزیز بود :

عکس باغ کندر

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

آرشام جان مامان راستی یادم رفت بگم اون شب ، شب تولد حضرت فاطمه و روز مادر بود و شما در حین بازی توی باغ از سبزه های توی باغ میکندی و میدادی به من ، عمه شهلا هم میگفت مهناز آرشام داره اینجوری تشکر میکنه ، آرشام جان مامانی تو برای من همه چیزی

اینم یه عکس از گل دادنت به مامان ،عزیزم 

عکس باغ کندر

بقیه عکس ها در ادامه مطلب :

 

آرشام

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

آرشام

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

آرشام

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

آرشام

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

آرشام

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

آرشام و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

اجی مریم
23 اردیبهشت 91 10:45
سلام عشقم . قربون گل دادنت بشم.
خدارو شکر که بهت خوش گذشته عزیزم
خیلی دلم برات تنگ شده
دوست دارم زیاد
بوس بوس


عزیزم جای شما خالی خیلی خوش گذشت ، بابا یه کم دست از این درس و دانشگاه بردار ببینیمت دلمون تنگ شده برات .
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم یه عالمه


اجی مریم
23 اردیبهشت 91 10:45
راستی زن دایی جون از عکسای کندر آرشام بازم بزارید و اضافه کنید اگه میشه. مرسی
اجی فاطمه
23 اردیبهشت 91 12:59
سلام زندگیم.قربونت برم.خیلی خوش گذشت.من کلی بوست کردم و چلوندمت و شما کلافه میشدی.ببخشید....امیدوارم درک کنی....اخه خیلی دوست دارم و عاشقتم....هنوز چند دقیقه از رفتن شما نگذشته بود که باز دلم واست تنگید....عاشقتم...دوست دارم....بوس بوس بوووووووووووووووووووووووووووووووس


ممنون فاطمه جان به ما هم خیلی خوش گذشت ، عزیزم دست درد نکنه که این عکس های قشنگ رو گرفتی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
حسين
1 آذر 91 19:44
سلام
خيلي خوشحال شدم كه عكس من رو هم توي وبلاگ گذاشتي
ولي چرا نصفه!!!!!!!!
;


سلام عمو حسین
ببخخشید ،انشاءالله این دفعه که با هم عکس گرفتیم کامل میزارم
ممنون که کامنت گذاشتید