آرشامآرشام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرشام پسملی

یک بعداز ظهر با آرشامی :

1391/3/29 23:03
نویسنده : مامان
577 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

 اسم من آرشام پسر شیطون مامان و بابا ، این چند تا عکس از کارهای یه بعد از ظهر منه که مامان تو وبلاگم برام میزاره :

آرشام شیطون

                 

اگه میخواید کارام رو ببینید لطفاً ادامه مطلب رو تماشا کنید :

توی این عکس در حال بررسی روروئک ام هستم

آرشام با روروئک

 روروئکم رو میکشم جاهای مختلف اتاقم و میرم روش

آرشام با روروئک

حالا نوبت موتورم که دایی مرتضی برام خریده

آرشام با موتور

 

توی ای عکس دارم کار فنی میکنم ( کنترل چراغها وفرمون )

آرشام در حال انجام کار فنی

مشکلی مشاهده نشد پس میتونم سوار بشم

آرشام در حال سوار شدن روی موتور

خوب حالا دیگه خسته شدم برم سراغ یه کار دیگه

آرشام در حال پیاده شدن از موتور

حالا دیگه نوبتی هم باشه دیگه نوبت کشوهای آشپزخونه است

آرشام در حال بهم ریختن کشوها

الان دیگه عصر شده و مثل یه مرد رفتم برای مامانم ( البته به همراه بابا )چند تا CD خریدم

آرشام بعد از خرید

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

اجی مریم
5 خرداد 91 11:24
سلام آرشام جونم.
قربونت برم عزیزم. فدای شیطونیات بشم.
دوست دارم زیاد . دست مامان درد نکنه که این عکسهای خوجل خوجلتو میزاره ماهم خیلی زیاد خوشحال میشیم.
دلم برات تنگه تنگه تنگه تنگه تنگ شده


سلام آجی جونم منم دلم براتون تنگ شده ولی چه میشه کرد
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
اجی فاطمه
5 خرداد 91 15:05
سلام مهندس...منم این اجی مریم دلم برات تنگه تنگه تنگه تنگه تنگ شده....


سلام آجی فاطمه، به عمه شهلا بگو اگه چیزیش خرابه نگه داره من میام درست می کنم
دوستتون دارم ، بای
مامان رومینا
6 خرداد 91 22:36
آفرین به آرشام معلومه مهندس میشی :


مرسی خاله
مامان ماني جون
8 خرداد 91 23:05
ممنون خاله جون
مامان رادین عسلی
10 خرداد 91 21:30
سلام چه پسر شیطونی ماشا... مرسی به ما سر زدید با اجازه لینکتون کردیم
آنیـــتا
22 تیر 91 18:05
آرشـــــام پس کی میای خواستگاریم؟! تو به من قول دادی! دوســــــــــــتت دارم


مگه قرار نبود بین خودمون بمونه چرا به همه گفتی ؟
شوخی کردم منم دوست دارم
مامان آرتین
22 تیر 91 18:08
آرشام خیلی آقایــــــــــــــــــی


شما بیشتر
برسام
22 تیر 91 18:09
آرشـــــــــام میشه منم با ماشینت بازی کنم ؟!


آقا ماشین که قابل شما رو نداره