آرشامآرشام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آرشام پسملی

یادداشت هایی برای پسرم :

1391/3/18 23:53
نویسنده : مامان
812 بازدید
اشتراک گذاری

آرشامی مامان لحظه به لحظه با تو بودن برام یه دنیا است . قربونت برم نمیدونی اون خنده های از ته دلت با مامان چه میکنه و خدا رو روزی چند بار با دیدن کارات شکر میکنم .

عزیزم ممنونم از تمام حس های قشنگی که با وجودت در من زنده کردی .

عکس یکسال و دو ماهگی

بقیه عکس ها در ادامه مطلب :

پسرم این چند تا عکس از یکسال و دوماهگیته :

عکس آرشام  تو اتاق خودش

 

توی این عکس داری با مامان دالی بازی میکنی

عکس آرشام در حال

 

 

توی این عکس میخواستم لباساتو عوض کنم که از دستم فرار کردی

عکس لختی آرشام

 

توی این عکس هم طبق معمول موبایل مامان دست شما است

آرشام در حال موبایل بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اجی فاطمه
26 اردیبهشت 91 22:45
الهی من فدای این شیطنتات بشم عزیزم....عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم.......بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس...


خدا نکنه عزیزم ، ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
دایی مهدی
27 اردیبهشت 91 16:45
چی!!!!!!!!!!!!


خوب مگه چیه دایی مهدی من کنجکاوم دیگه ، عزیز مامان یاد گرفته ما هر چی میگیم میگه چی
قربونه پسر کنجکاوم برم
مسافران آسمانی
30 اردیبهشت 91 11:41
چه پسمل شیطون بلاییه این آرشامی...
پس مامانی کلی بدو بدو داری وقت لباس عوض کردنش...


بله اونم چه بدو بدویی
دوست اجی فاطمه(پرستو)
17 خرداد 91 14:58
سلام ب ارشامی گل شما خیلی پسمل ناناز و دوس داشتنی هستید اقا.از اشنایی باهات خوش بختم عسلی!


ممنون خانم خوشگله منم از اینکه دوست جدیدی مثل شما پیدا کردم بسیار خوشبختم .
ممنون که به وبم سر می زنید .
سولماز
13 مرداد 91 1:13
ای جانم٬هزار ماشاالله٬ عجب پسر نازی خدا بهتون داده٬ خدا حفظ اش کنه، خوشگل پسر خاله


سلام دختر خاله نازم ، دلم برات یه ذره شده
مرسی لطف داری خانوم ، خوشگلی ازخودتونه،بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس