آرشامآرشام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آرشام پسملی

تشکر از مامانی :

1391/3/13 0:34
نویسنده : مامان
352 بازدید
اشتراک گذاری

  آرشام جان ،

راستش بر خودم واجب مي دونم هر از چند گاهي بيام و تو وبلاگت از مامانی تشكر ويژه كنم.

مامانی به نحو احسنت و بسيار بهتر از من به شما رسيدگي مي كنه و من از همين جادستش رو مي بوسم كه خيال من رو بابت نگهداري از تو راحت كرده .....انقدر از صبح به شما مي رسه كه من خيالم بابت خوابت، خوراكت، قطره هات و خلاصه همه چيزت راحته.......

عزیزم ديروز که یه کم تب داشتی و صبح بردمت خونه مامانی اینا وقتی به مامانی گفتم مامان اگه آرشامی حالش بد شد زنگ بزن از شرکت بیام  خودم می دونستم که با اومدنم هم کاری از دستم بر نمی یاد و اون مامانی که تمام زحمت های شما رو می کشه (( پسرم وقتی برگشتم دیدم  مامانی یه پسر سالم و شيطون تحويلم داد ))

عزيزم يادمون نره که مامانی خيلی خيلی زحمت ما رو میکشه و هميشه قدر دانش باشيم .

 ماماني دوستت داريم خيلي زياد که هم برای من و هم برای پسرم اینقدر زحمت ميکشی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)