آرشامآرشام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آرشام پسملی

آرشام در سرزمین عجایب :

1391/4/22 18:20
نویسنده : مامان
584 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز بهمراه خاله پروین (دوست مامان ) و آراز کوچولو رفته بودیم سرزمین عجایب ، قربونت برم که پسر خوبی بودی و مامانو اذیت نکردی .

عزیزدلم تو سرزمین عجایب بازی می کردی و با سوار شدن روی هر اسباب بازی کلی هیجان زده می شدی

آرشام در سرزمین عجایب

بقیه عکس ها در ادامه مطلب :

شکلک های محدثه

 عکس های آرشام مامان تو سرزمین عجایب :

آرشام در سزمین عجایب

آرشام در سرزمین عجایب

آرشام در سرزمین عجایب

آرشام و آراز پسرهای گل من و خاله پروین

آرشام و آراز

آرشام در سرزمین عجایب

آرشام در تیراژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرتین
22 تیر 91 18:12
میبینم که کلی حال کردی آرشام جون ، خوش به حالت دفعه دیگه این آرتین ما رو هم با خودت ببر
لپهای آراز رو هم میکشیدی از طرف من


مرسی خاله بله خیلی خوش گذشت ،آرتین جونم خوشحال میشم با هم بریم گردش
ممنون که به ما سر زدید
آجی مریم
22 تیر 91 19:55
سلام عشقه من.
قربونت برم که خیلی بهت خوش گذشت.
آرزوی منم اینه که همیشه شاد باشی و خوشحال و خنده روی لبات عزیزه دلم.
دلم برات خیلی تنگ شده. هفته ی پیش این موقع کندر بودیم عجقم. امیدوارم اونجا هم به داداشی گل و خوشگلم خوش گذشته باشه. دوست دارم زیاد عجققققققققققق.
بوووووووووووووووووووووس س س س س س س س س س س س س س


سلام آجی مریم
ممنون کندر فوق العاده بود فقط این مامان تنبل عکس های کندر رو جمع و جور نمی کنه برام بذاره تو وب ، دوستتون دارم یه عالمه
ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

خاله مهتاب
24 تیر 91 11:56
سلام، عزيز خاله.
ايكاش يك نفر از لحظه جدا شدنت از وسايل بازي هم عكس مي گرفت فكر كنم عكس قشنگي مي شد چونكه شما دوست نداري كه از وسايل بازي پايين بيايي. در ضمن شنيدم كه فقط 5 بار قطار سوار شدي، بابا تو خودت كلي لوكوموتيوراني.


سلام خاله مهتاب
جای شما و هستی جونم خالی خیلی خوش گذشت البته دست شما درد نکنه که یه بار هم هفته قبل ما رو بردید که ترسم ریخت و این دفعه به زور مامان من و از وسایل می آورد پایین