آرشامآرشام، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آرشام پسملی

پسر گلم در 16 ماهگی :

1391/4/28 1:29
نویسنده : مامان
617 بازدید
اشتراک گذاری

آرشام جان شما الان 16 ماهتونه و کلی کار و حرفای جدید انجام میدی کلمه هایی مثل کارتن ، قطار ، گوجه و یه عالمه چیزای دیگه

عزیز دلم جدیداً یه سری حرف پشت سر هم میگی که اینجور موقع ها بابا میگه پسرم داره آلمانی حرف میزنه بخاطر همین کسی متوجه حرفاش نمیشه

دورت بگردم که هر بار میگی مامان نمیدونی با دل مامان چه میکنی

                        دوست دارم عشقم

آرشام در 16 ماهگی

بقیه عکس ها در ادامه مطلب :

آرشام در 16 ماهگی

آرشام در 16 ماهگی

آرشام در 16 ماهگی

آرشام در 16 ماهگی

آرشام در 16 ماهگی

آرشام در 16 ماهگی

آرشام در 16 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مهتاب
1 مرداد 91 14:34
سلام. گل پسر خاله.
شما كلمه هاي زيادي ياد گرفتي كه بگي البته نه اينجوري كه مامان گفت كمي شيرين تر تلفظ ميكني، مثلا كلمه گوجه را كه شما جوجه تلفظ ميكني از همون موقع هستي هم به گوجه، جوجه مي گه.
با اميد ياد گرفتن كلمه هاي جديد و تلفظ هاي شيرين ديگه


سلام خاله مهتاب
مرسی ،یه عالمه ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
آجی مریم
2 مرداد 91 8:56
سلام عشق من.
فدای حرف زدنت بشم من.
تازه عمه شهلاتم می گفت زنگ زده بودی با عمه حرف میزدی.
از پشت تلفن میگفتی عمه تازشم اتوبوس رو هم گفتی عزیزه دلم.
آفرین داداشم
بوس بوس بوس بوس


سلام آجی مریم
مرسی خانم خوشگله ، من کلمه های زیادی می گم اما چون آلمانیه مامان و بابا خیلی هاشو متوجه نمی شن
مگه اینکه شما خانوم تحصیل کرده متوجه بشید
مامان رادین
5 مرداد 91 14:16
آرشام جون هم خودت خیلی نازی هم مامان خیلی خوش ذوقی داری که این عکس ها رو واست درست کرده


ممنون خاله شما لطف دارین .
راستی تولد رادین کوچولو مبارک